Cliëntervaringen

Wat vinden cliënten van ons

Zorgkaart Nederland

Sinds de lancering van ZorgkaartNederland vragen we onze cliënten om een review achter te laten. Een beoordeling van dit unieke mens, hoe die ons werk heeft ervaren. Klik hier voor de pagina met waarderingscijfers over PHHaastrecht. Hebt u ervaring met PHHaastrecht? Laat uw mening gerust achter!

Onderstaand enkele reviews van 2023:

“Ik heb hele fijne ervaring gehad met PHHaastrecht. Ik kon erg snel terecht, er werd geluisterd naar mijn klachten en samen met mij een passend plan opgesteld. Ik heb mij altijd gehoord, begrepen en op mijn gemak gevoeld
cijfer 9,8 op 1 maart 2023

“Mooie resultaten behaald binnen 1 jaar. Fijn vond ik de oprechte aandacht en zorg. Ik werd echt gezien en hierdoor adequaat geholpen. Ook kon ik snel terecht. Leuke behandelaars en goed in hun werk. Echt een aanrader.”
cijfer 8,5 op 4 januari 2023

“Erg prettig ervaren. Er wordt echt naar je geluisterd en je hebt korte lijntjes met je behandelaar. Je kan altijd contact opnemen als je vragen hebt of wat kwijt wil. Ook na het traject kan je PHHaastrecht nog contacten.”
cijfer 9,0 op 3 januari 2023

 

CQI

Een andere manier van het meten van cliëntervaringen gebeurt via het invullen van een cliënttevredenheidsindex, de CQi. Deze vragenlijst wordt aan alle cliënten aangeboden als onderdeel van het afsluiten van de behandeling. De waarderingen die op deze manier zijn verzameld geven een soortgelijk beeld. Klik op de CQi sores 2017 tm 2022 voor een bijlage met de cliënttevredenheidsscores van de afgelopen jaren. De scores geven wat ons betreft aan dat onze cliënten zeer tevreden zijn over onze ‘Bejegening’ (4,8 op een schaal van 1 tot en met 5) en de ‘Bereikbaarheid van de behandelaar’ (4,6 op een schaal van 1 tot en met 5). Voorts is men tevreden met de mogelijkheid tot ‘Samen beslissen’ (4,4 op een schaal van 1 tot en met 5), met de ‘Mogelijkheid betrekken familie of naasten’ (3,9 op een schaal van 1 tot en met 5), de ‘Uitvoering behandeling’ (4,1 op een schaal van 1 tot en met 5), ‘Informatie over de vragenlijsten’ (3,8 op een schaal van 1 tot en met 5) en informatie over medicatie (4,0 op een schaal van 1 tot en met 5).