Cliëntervaringen bij PHHaastrecht
Bij PHHaastrecht staat de kwaliteit van onze zorg voorop. Om continu te verbeteren en aan te sluiten bij de behoeften van onze cliënten, maken wij gebruik van de Consumer Quality Index (CQI). Deze vragenlijst meet de ervaringen van onze cliënten en helpt ons inzicht te krijgen in wat goed gaat en waar we kunnen verbeteren. Cliënten 18+ hebben de zorg van PHHaastrecht in 2024 met het rapportcijfer 8.5 beoordeeld. Iets waar we bijzonder trots op zijn!
Waardering van onze cliënten
Onze cliënten waarderen in het bijzonder onze behandelaren; cliënten voelen zich serieus genomen, krijgen makkelijk contact en zaken worden op een begrijpelijke manier uitgelegd. Uit de CQI-resultaten komen ook aandachtspunten naar voren zoals het verstrekken van informatie over zelfhulpgroepen. We nemen deze feedback serieus en werken voortdurend aan verbeteringen om onze zorg nog beter af te stemmen op de wensen en behoeften van onze cliënten.
Wij geloven dat de ervaringen van onze cliënten essentieel zijn voor het verbeteren van onze zorg. Daarom nodigen wij al onze cliënten uit om de CQI-vragenlijst in te vullen. Deze feedback helpt ons om de kwaliteit van onze diensten te waarborgen en te verbeteren.