PHHaastrecht
Compliment of Klacht over PHH
Heeft u een compliment over ons werk? Dat horen we natuurlijk graag! Complimenten voeden ons plezier in het werk. U kunt uw compliment natuurlijk persoonlijk bij ons kwijt, maar we verzamelen ook feedback op een centrale en openbare plek. Op de website ZorgkaartNederland.nl geeft u anoniem uw ervaringen met PHHaastrecht weer. Deze site is in het leven geroepen om toekomstige cliënten een indruk te geven van hoe anderen PHHaastrecht hebben ervaren. Leuk om daaraan bij te dragen! Klik hier om de recensies te lezen en om er zelf ook aan bij te dragen. We worden hier erg blij van!
Het kan natuurlijk ook voorkomen dat u het niet eens bent met de gang van zaken of ergens ontevreden over bent. Omdat wij altijd op zoek zijn naar verbeterpunten zouden wij u graag horen.
Hieronder kunt u lezen hoe u dit kunt doen.
Bent u ouder van een kind dat bij ons in behandeling is? Er is een website speciaal voor vragen over jeugdzorg en wat u kunt doen als u hier klachten over heeft. Jeugdstem, vertrouwenspersoon AKJ.
Stap 1: bespreek uw klacht met de betreffende medewerker of behandelaar
Bespreek eerst met de betreffende medewerker of behandelaar waar u ontevreden over bent. Vaak kunnen we tijdens zo’n gesprek al tot een oplossing komen. U mag altijd iemand meenemen naar dit gesprek. Bijvoorbeeld uw partner, een familielid of iemand anders die u vertrouwt.
Stap 2: praat met zijn/haar leidinggevende
Lukt het niet om met de betreffende medewerker een oplossing te vinden, vraag dan een gesprek aan met zijn/haar leidinggevende (teamleider). Hij/zij zal samen met u proberen om tot een oplossing te komen. U kunt via uw eigen behandelaar of via het secretariaat de contactgegevens van de teamleider verkrijgen.
Stap 3: bemiddeling door de klachtenfunctionaris
Komt u er met de betrokkenen niet uit, dan kunt u terecht bij de klachtenfunctionaris. Dit is Cas Knoester. U kunt ook altijd meteen contact met hem opnemen, zonder dat u eerst contact hebt gehad met de medewerker of leidinggevende. Klik op PHH protocol klachtenregeling VW 28-04-2023 voor het protocol klachtenregeling van PHHaastrecht.
De klachtenfunctionaris luistert naar iedereen die een klacht heeft over PHHaastrecht en die niet zelf heeft kunnen oplossen met een behandelaar. Hij kent PHHaastrecht goed en stelt zich neutraal op. Hij bespreekt met u hoe u het beste met uw klacht kunt omgaan. De klachtenfunctionaris is in dienst van PHHaastrecht, maar heeft een onafhankelijke positie in de organisatie. Als u een probleem wilt oplossen of uitpraten, dan kan de klachtenfunctionaris daarin bemiddelen. Op een snelle en informele manier komt u in gesprek met de juiste mensen. Vaak worden klachten op deze manier naar tevredenheid opgelost.
Mocht dat niet lukken, dan kan de klachtenfunctionaris u vertellen wat u nog meer kunt doen. Zo kunt u een formeel oordeel over uw klacht aanvragen. De klachtenfunctionaris kan u dan vooraf helpen met het omschrijven van de klacht.
Om een klacht in te dienen, vult u het onderstaande formulier in. De klachtenfunctionaris neemt vervolgens contact met u op.
Klachtenfunctionaris
Dhr. Cas Knoester
Telefoon: 0348 – 55 80 00
E-mail: cknoester@phhaastrecht.nl
Bereikbaar op werkdagen
Stap 4: een klacht indienen bij een klachtencommissie
Komt u samen met de klachtenfunctionaris tot de conclusie dat u niet tot een oplossing bent gekomen, dan kunt u een klacht indienen bij een organisatie buiten PHHaastrecht, de zogenaamde ‘geschillencommissie’. Dit doet u via de klachtenfunctionaris en hij kan hierover meer informatie geven.
Klachten formulier
Cliëntervaring Zorgkaart Nederland
“ik kwam heel sceptisch binnen maar ben tijdens mijn behandeling daar toch wel anders naar gaan kijken en nu heel blij dat ik het ondergaan heb.”
Locatie Reeuwijk | cijfer 10 op 8 mei 2023